Pogoji poslovanja

POGOJI POSLOVANJA

Rolmas.si je spletna trgovina podjetja »Rolmas, Matic Sebič s.p.«
Pogoji poslovanja so sestavljeni upoštevajoč vse zakonske obveznosti in mednarodne smernice za e-poslovanje, ki jih zastopa tudi Zveza potrošnikov Slovenije.

Podatki o podjetju

Rolmas, Grafično oblikovanje, Matic Sebič s.p.
Vizjakova ul. 9,
3202 Ljubečna

Matična številka: 8487278000
Davčna številka: 43882943

Datum vpisa: 15.08.2019 v Poslovni register Slovenije

TRR: SI56 0400 1004 7322 215 (Nova KBM d.d.)

Telefon: 041/951-222
E-pošta: [email protected]

Kontakt

Če potrebujete kakršnekoli informacije ali pomoč pri spletni ponudbi, oddaji naročil, dostavi, uporabi spletne strani ali vračilu blaga, se lahko obrnete na nas preko e-mail naslova: [email protected]

Cene

Redna cena označena ob artiklu, je cena posameznega artikla v naših spletnih poslovalnicah. Vse cene so brez dodanega DDV-ja, saj smo po 1. točki 94. člena ZDDV-1 oproščeni plačila DDV. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (preko elektronske pošte oziroma spletne trgovine). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji obvezujoči tako za ponudnika, kot za kupca. Akcijske oziroma promocijske cene s kuponi veljajo samo ob koriščenju kupona, ki je naveden v akciji, če ima stranka s tem težave smo vedno na voljo preko telefona ali elektronske pošte, da stranki pomagamo pri zaključku nakupa. Vračila denarja oziroma kakršnokoli izigravanje pri ne vpisu kode za popust ne odobravamo. Če koda za popust ni vpisana pri naročilu oziroma nas stranka ni na nikakršen način obvestila, da bi želela kodo koristiti, popust ne bo odštet.

Prijava

V spletno trgovino Rolmas.si se ni potrebno prijavljati. Če želite opraviti nakup, morate samo izpolniti točne podatke ob oddaji naročila. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovina Rolmas.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Izdaja računa

Spletna trgovina Rolmas.si račun priloži v sam paket, ki je dostavljen na naslov kupca.

Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

blank

POSTOPEK NAKUPA

1. ODDAJA NAROČILA
Pri izdelku, ki ga želite kupiti, določite obvezne parametre kot so barva, količina, želena vsebina itd. in ga dodate v košarico s klikom na gumb “Dodaj v košarico”. Nakupovanje lahko nadaljujete, izdelek pa bo ostal v košarici. V zgornjem desnem kotu se nahaja ikona v obliki košarice, kjer lahko ves čas spremljate količino izdelkov v košarici. Ko želite zaključiti nakup kliknete nanj in nato gumb “Na blagajno”. Vnesite vaše podatke na levi, na desni pa preverite izdelke in količine ter označite želeni način plačila. Ko končate, kliknite gumb “Oddaj naročilo”. Ko oddate naročilo, spreminjanje le-tega ni možno preko spletne strani, temveč le tako, da pišete na [email protected] ali pokličete na 041/951-222.
2. NAROČILO SPREJETO
Po oddaji naročila boste na vpisani e-naslov prejeli povzetek naročila. V primeru, da ga niste prejeli, preverite še mapo z neželeno pošto. Če ga tudi tam ni, nas prosim kontaktirajte.
3. BLAGO ODPREMLJENO
Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca.

Naročanje

Naročilo blaga velja kot potrditev pogodbe o nakupu. Kupec po zaključku postopka naročila na naveden e-poštni naslov prejme podatke o naročilu. V tem sporočilu so informacije o nastanku naročila. Podane so tudi povezave za hiter dostop do spletnih mest, kjer so kupcu na voljo vse informacije o njegovih pravicah ter informacije o ponudniku. Kupec prejme elektronsko obvestilo tudi takrat, ko blago odpošljemo. Za tem je običajno potreben dan ali dva, da dostavna služba Pošte Slovenije blago tudi dostavi na prejemnikov naslov. V primeru, da ste morda naročili blago, ki ga zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo odpremiti v obljubljenem roku, vas o novem dobavnem roku obvestimo preko posredovanih kontaktnih podatkov.
Podjetje Rolmas, Matic Sebič s.p. lahko naročilo tudi zavrne, če ugotovi, da ga pod danimi pogoji ne more izvesti. Predhodno kupca o tem obvesti in navede razloge za zavrnitev naročila, seveda če je to možno. Vse želene spremembe v zvezi z oddanim naročilom lahko sporočite tako, da pošljete odgovor na potrditveno elektronsko sporočilo, ki ste ga prejeli ob oddaji naročila, ali pa nas kontaktirate preko elektronske pošte ([email protected]). Pri tem se bomo potrudili, da vam spremembo naročila omogočimo, vendar pa vam ne moremo zagotoviti, da bo urejanje že oddanega naročila tudi v resnici mogoče. Prav tako lahko z odgovorom na potrditveno sporočilo naročilo tudi prekličete v kolikor še ni bilo odposlano.

Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
– identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
– kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta)
– bistvene značilnosti blaga
– dobavljivost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani, naj bi bil dobavljiv v razumljivem roku)
– pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
-vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene, razvidno mora biti ali že vsebujejo davke in stroške prevoza način plačila in dostave, časovno veljavnost ponudbe
– rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka
– pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci
– pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga. Po določbi 43.d.člena ZVPot mora potrošnik blago vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Slednjega mora vrniti podjetju najkasneje v štirinajstih (14) dneh od sporočila o odstopu. O nameravanem vračilu nas lahko kupec najkasneje v 14-ih dneh od prejetja blaga obvesti po pošti (Rolmas,  Matic Sebič s.p., Vizjakova ul. 9, 3202 Ljubečna) ali na kontaktni e-naslov [email protected]. Če je potrošnik odstopil od pogodbe, mu mora podjetje vrniti vsa opravljena plačila. Vračilo plačil mora podjetje opraviti takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu pogodbe. Stroške vračila krije pošiljatelj sam, razen če je vnaprej pisno dogovorjeno drugače. POŠILJK Z ODKUPNINO NE SPREJEMAMO. V primeru dostave na naše stroške Vam bomo obračunali stroške vračila po veljavnem ceniku Pošte Slovenije. Za nastale stroške zaradi ravnanja izven pogojev poslovanja ne odgovarjamo. Priložen mora biti račun. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blago, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. V skladu z navedbo iz 5. odstavka 43.d člena ZVPot podjetje lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne priloži dokazila, da je blago poslal nazaj.

Stvarna napaka

Pravice iz naslova stvarne napake 37-37c člen Zakon o varstvu potrošnikov, lahko kupec uveljavlja:
– če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet
– če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
– če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
– če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila. Za spletne nakupe lahko kupec, ki je potrošnik v skladu z določbami ZVPot, uveljavlja reklamacijo iz naslova stvarne napake, v roku dveh let od kar je bila stvar izročena, kar izkazuje z originalnim računom in potrdilom o dostavi blaga. Kupec lahko uveljavlja svoje pravice na sledeč način: če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Kupec mora prodajalca obvestiti preko [email protected] in natančneje opisati napako ter ponudniku omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko kupec ponudniku sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo.
Kupec, ki je pravilno obvestil ponudnika o napaki, ima pravico od ponudnika zahtevati, da:
– odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
– blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek

Če napaka ni sporna, ponudnik čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni, ugodi kupčevi zahtevi. Ponudnik pisno odgovori kupcu na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je napaka sporna. Če ponudnik uniči ali izgubi proizvod, ki mu je bil dan v popravilo, vzdrževanje ali dodelavo, je dolžan kupcu po njegovi izbiri izročiti v osmih dneh nov enak proizvod ali mu takoj plačati odškodnino v višini drobnoprodajne cene novega proizvoda. Kupec je v primeru odobrene reklamacije za stvarno napako upravičen tudi do povračila morebitnega stroška dostave, ki ga je imel v primeru spletnega nakupa. Kupec, ki ni potrošnik v skladu z ZVPot, svoje pravice do jamčevalnih zahtevkov uveljavlja z veljavno zakonodajo.

Plačilo

Ponudnik izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in obvestilom uporabniku, kako odstopiti od nakupa in kako izdelke vrniti. Uporabnik plača naročeno blago ob dostavi ali po predračunu. Način plačila uporabnik izbere v postopku naročila.

Plačilo s kreditnimi karticami (Stripe)

Pri plačilu s kreditnimi karticami boste pred oddajo naročila morali vpisati podatke o kartici (številka kartice, datum veljavnosti in CVC kodo). Ob kliku na gumb Zaključek nakupa se naredi avtorizacija kreditne kartice v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Med vsemi načini plačil je to zagotovo najvarnejša in najhitrejša oblika in je ravno zato tudi najbolj zaželena. Uporabljamo ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil (SSL/https). Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku rolmas.si.

Pri izbiri plačila s kreditnimi karticami stroškov provizije s strani Pošte Slovenije ni!

Na voljo je plačilo s kreditnimi in debetnimi karticami: MasterCardVisa in American Express.

Po predračunu (nakazilo na TRR podjetja)

Pri plačilu po predračunu boste v najkrajšem možnem času na svoj elektronski naslov prejeli navodila in podatke za plačilo na naš TRR. Naročilo bo odposlano, ko banke obdelajo plačila in je nakazilo vidno na našem bančnem računu. Rok za plačilo je 3 delovne dni (nato bo naročilo preklicano).

Podatki:

  • Koda namena: GDSV
  • Namen: Plačilo naročila + številka naročila  (Primer: Plačilo naročila 12415)
  • Referenca: SI00 2020 + številka naročila (Primer: SI00 2020-12415)
  • TRR: SI56 0400 1004 7322 215 (odprt pri Nova KBM d.d.)

Imetnik računa:

Matic Sebič s.p.
Vizjakova ulica 9
3202 Ljubečna

Dobavni rok

Izdelke izdelamo in pošljemo v roku 1-3 delovnih dni, razen kadar je na izdelku napisano drugače. Če izdelka ni mogoče izdelati v roku, vam sporočimo po elektronski pošti ali po sms sporočilu. Za izdelke, ki niso na zalogi, vam bomo ob morebitnem oddanem obrazcu za povpraševanje o artiklu, dobavni rok sporočili po enem izmed vaših kontaktov.

Dostava

V primeru, da znesek nakupa znaša nad 50,00 EUR krijemo strošek pakiranja in dostave mi (spletna trgovina Rolmas) za dostavo po Sloveniji. V kolikor je znesek nakupa manjši od 50,00 EUR se poštnina in stroški pakiranja zaračunajo 4,90 EUR.

Pri plačilu z gotovino ob prevzemu (plačilo po povzetju) se prištejejo še dodatni stroški in sicer provizija Pošte Slovenije, ki znaša 1,05 EUR za pakete v vrednosti do 98,00 EUR, pri paketih z vrednostjo od 98,00 EUR do 501,00 EUR je strošek provizije 1,07 % vrednosti paketa, nad vrednostjo paketa 501,00 EUR pa znaša provizija Pošte Slovenije 5,36 € +30 % vrednosti paketa.

Provizijo in odkupnino plačate tudi v primeru, če znesek nakupa presega 50,00 EUR in je poštnina brezplačna. Provizijo in odkupnino, ki jo plačate Pošti Slovenije se lahko izognete le s prednakazilom zneska na naš transakcijski račun, plačilom po predračunu.

Veljavnost ponudbe

Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila. Vse cene so brez DDV-ja. Cene na ponudbi veljajo 3 dni.

 

Varnost

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.
Varovanje osebnih podatkov
Podjetje Rolmas, Matic Sebič s.p., ki upravlja spletno trgovino (Rolmas.si), se pri svojem poslovanju zavzema za korektno uporabo osebnih podatkov. V skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov je podjetje zavezano k varovanju osebnih podatkov uporabnikov spletne trgovine.
Podjetje Rolmas, Matic Sebič s.p. za potrebe poslovanja spletne trgovine (Rolmas.si) zbira naslednje podatke uporabnikov:
•    ime in priimek
•    naslov in kraj bivanja
•    naslov za pošiljanje naročenega blaga
•    naslov elektronske pošte (uporabniško ime)
•    geslo v enkriptirani (šifrirani obliki)
•    ostale podatke, ki jih uporabnik vnese pri registraciji v spletno trgovino
Za točnost vnešenih podatkov, ki jih je uporabnik navedel pri registraciji v spletno trgovino, ne odgovarjamo.
Za potrebe varnosti se izbirajo tudi IP naslovi uporabnikov, ki dostopajo in uporabljajo spletno trgovino (Rolmas.si).

Izjemno razkritje osebnih podatkov:

Podatki, ki jih podjetje Rolmas, Matic Sebič s.p. zbira in obdeluje, bodo razkriti le, če tako določa zakon o varovanju osebnih podatkov ali v dobri veri, da je tako ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi.

Piškotki

Pravna podlaga :

spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah ( Uradni list št. 109/2012), ki j ezačel veljati v začetku 2013, je prinesel nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotek je majhna datoteka, običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naložijo na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Zakaj se uporabljajo?

Piškotki služijo prilagajanju spletnih vsebin po uporabnikovih željah in optimizaciji uporabe spletne strani. Služijo tudi pri pripravi aninomnih statističnih podatkov, ki nam pomagajo razumeti uporabnikovo uporabo spletne strani in pripomorejo k izboljšavi vsebine spletne strani brez osebnega izpostavljanja uporabnika.

Shranjevanje piškotkov :

Piškotki se lahko shranijo različno dolgo.

– začasni ali sejni piškotki na vaši napravi ostanejo do odjave iz spletnega brskalnika, nato se izbrišejo.

– trajni ali shranjeni piškotki na vaši napravi ostanejo tekom celotnega časovnega intervala, ki je določen v parametrih piškotka, ali dokler je uporabnik lastnoročno ne izbriše.

Vrste piškotkov :

Nujno potrebni piškotki ( ti omogočajo uporabo nujnih komponent za pravilno delovanje spletne strani), izvedbeni piškotki ( ti piškotki zbirajo podatke o načinu o načinu uporabe spletne z namenom izboljšanja delovanja spletne strani. Ti piškotki ne zbirajo informacij, ki bi omogočile identifikacijo uporabnika), funkcionalni piškotki (ti piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše izbrane možnosti ( vaše uporabniško ime, regijo)in uporabniku zagotavljajo naprednejše in bolj personalizirane funcije. Ti piškotki omogočajo sledenje vaši dejavnosti na spletni strani), ciljni in oglasni piškotki ( te piškotke najpogosteje uporabljajo tretje strani ( oglaševalska in družabna omrežja) z namenom prikazovanja ciljnih oglasov in merjenja učinkovitosto oglasov).

– upravljanje piškotkov :

piškotke lahko nadzirate in upravljate v nastavitvah spletnega brskalniki, ki ga uporabljate. Uporabnik se sam odloči, ali dovoli shranjevanje piškotkov na svojem računalniku, piškotke pa lahko kadarkoli odstrani, če so piškotki omogočeni. Za navodila, kako upravljati piškotke, se obrnite na navodila vašega brskalnika.

Komunikacija

Z uporabnikom sme ponudnik stopiti v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu prvi izrecno ne nasprotuje.

Arhiviranje pogodb

Pogodba, ki jo skleneta ponudnik in uporabnik je trajno shranjena na sedežu podjetja Rolmas, Matic Sebič s.p., Vizjakova ul 9, 3202 Ljubečna oz. na ustrezno varovanem oddaljenem strežniku Spletne trgovine rolmas.si, ki jo upravlja Rolmas, Matic Sebič s.p., Vizjakova ul 9, 3202 Ljubečna.
Reklamna elektronska sporočila morajo vsebovati naslednje sestavine: Reklamna sporočila prejemate, če ste se registrirali v naši spletni trgovini. Prejemanje le teh lahko vedno prekličete. Jasno in nedvoumno morajo biti označena kot reklamna sporočila, pošiljatelj mora biti jasno razviden, različne akcije, promocije in druge tržne tehnike morajo biti označene kot takšne.
Željo uporabnika, da ne prejema reklamnih sporočil, je potrebno spoštovati.

Pritožbe

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik mora postaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže po elektronski pošti. Postopek za oddajo pritožb mora biti na voljo na spletnih straneh, enostaven za uporabo in zaupen (Kontaktni obrazec). Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Podjetje v skladu z določbo 3. odstavka 32. člena Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS, Uradni list RS, št. 81/2015) ni določilo nobenega izvajalca.

Reklamacije, pritožbe in informacije

V primeru reklamacije ali dodatnih informacij v povezavi s storitvami Rolmas, Matic Sebič s.p., nas lahko kontaktirate preko elektronske pošte [email protected], ali pa nam pišite po pošti na naslov:

Rolmas, Grafično oblikovanje, Matic Sebič s.p.
Vizjakova ul. 9
3202 Ljubečna

Matična številka: 8487278000
Davčna številka: 43882943

Datum vpisa: 15.08.2019 v Poslovni register Slovenije

TRR: SI56 0400 1004 7322 215 (Nova KBM d.d.)

Telefon: 041/951-222
E-pošta: [email protected]